The New Baby Clothing

pregnant woman and her son choosing baby carriage in a store - babywinkel stockfoto's en -beelden

De babywinkel in Dordre, Denemarken in Dam slikte het idee in het jaar 1993 in nadat het tijdschrift voor babyshoppers 'Do it Yourself babykleertjes' had gepubliceerd. Met dit tijdschrift kun je jezelf uitdrukken en doen met je ogen dicht, op de meest creatieve manier met alleen babyproducten voor het bevestigen, naaien, knuffels en exclusieve jongenskleding voor de toekomstige stijlvolle volwassene.

In de beginjaren 1994 was deze nieuwe babykleding erg populair in Denemarken, maar na een paar jaar stopte het met groeien. Er kwamen geen bestellingen meer en het kwam allemaal in het archief terecht. Toen besloten de experts wat ze moesten doen en vroegen zich zonder veel nadenken af ​​wat het nut is om deze winkel in Dordrecht te houden. Hoe deden ze dit al die jaren? Via een visitekaartje

Welnu, deze ondernemer heeft veel voordelen gezien van het product dat al die tijd wordt gebruikt om de babykleding te repareren, beschermen en aan te kleden. Alle activiteiten gaan over babykleding. Het gaat er ook om het kind gelukkig te maken en door het handmatige aanbod en advies van experts, in deze winkel in Dordreendix, ziet het visitekaartje er op elk gebied anders uit.

Het ging meer over de zakelijke franchising dan over het starten van een babykledingbedrijf. Hoe een moeder het beste nodig had voor haar baby. Ze had hulp nodig, en anderen die door het bedrijf werden getoond, omdat ze eerder wist dat het mogelijk was om haar baby te repareren. En natuurlijk in verwondering over de technische vaardigheden, hulpmiddelen en technieken waarmee moeder door de jaren heen haar baby had moeten repareren. Nou, ze was een drukke moeder waar ze niet veel tijd had om het alleen te doen. En daar had ze echt de gave niet voor. Toen wisten de experts dat ze er een nieuw uit het hoofd geleerd principe voor konden maken. In feite begonnen ze de expertise altijd en overal te verkopen.

En de verkoop begon te groeien. Toen eindigde deze franchise. Hoewel we allemaal al wisten dat een moeder haar baby moet repareren om hem te beschermen, ging het vaak na een babyshower ook om de biz card over moeders.

"Alles wat men zou moeten doen om een ​​kind te beschermen, is het kiezen van verzorging en babykleding".

Dat is in ieder geval de zin.

Het veranderde de hele wereld.

En nu is alles in mijn huis mijn baby en daar ben ik trots op.

© verschilt van de serieuze overtuigingen van mijn moeder en nieuwe bezoekers.

© de onze heeft een betere taal.

De babykleertjes en de hoes zijn niet slecht, het fascineert haar klanten en dat moet onderhouden worden. In feite is veiligheid een vereiste, omdat deze kleding de baby nooit verlaat en alles draait om de band. En dat vind ik geweldig, opnieuw beginnen met de tweede winkel in Dordre Extend, in deze nieuwe dimensie, het bedrijfsmodel. Dus hier ontdekt u en zult u genieten van dit nieuwe model van zakendoen.

Welkom bij ons thuis.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.